Werken - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu Werken - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu

Werken

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

09 September 2018 | Verenigde Staten, Arlington

Hello Everybody,

Mijn eerste week echt werken. Om 7 uur in de ochtend beginnen. Dat is wel weer even wennen hoor.
Ik heb al veel gedaan. Veel met de hostmom, hostdad en kindjes. In de ochtend de drie oudste naar school brengen met de auto of de fiets..

Ja dat lees je goed. Hier wordt best wel veel gefietst, en als ik de jongens naar school fiets dan is dat naar Capitol Hill in Washington DC ongeveer 45 minuten.

Soms neem ik de drie jarige mee of hij blijft thuis. Als ik terug kom dan ga ik met hem spelen. We zijn al een keer naar een museum voor kinderen geweest, het park en lekker thuis spelen.

Met dit warme weer was het vooral heel lekker om met hem met het water te spelen.

Verder heb ik samen met de hostmom en de andere au pair een hele berg aan ballenbak ballen opgehaald. Die hebben ze gebruikt in het museum en gingen nu anders weg.

Dit weekend heb ik vrij en ben ik Washington DC gaan bekijken. Ik ben naar Smithsonian National Air and Space Museum geweest.
Veel musea's zijn hier gratis, wat super handig is als je met je kindje erheen wilt.

Verder heb ik lego van Harry Potter in elkaar gebouwd. Dit vind ik altijd wel leuk werk om te doen.

Dit was mijn verhaaltje voor nu!

Tot de volgende keer..
Bye

  • 10 September 2018 - 01:03

    Gerrian:

    leuke fotos en leuk avontuur. Geniet maar.

  • 10 September 2018 - 18:21

    Mirjan:

    Leuk, judith
    Geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 26 Aug. 2018
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 5716

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 September 2019

Au Pair in America

Landen bezocht: