Mijn eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 September 2018 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Mijn eerste week is al bijna voorbij. Wat zal ik eens gaan vertellen. Ik heb al zo een leuke week gehad. De eerste dag dat ik het gezin ging ontmoeten was woensdag.

Ik stapte op de trein om naar het station te gaan waar ik ze zou ontmoeten. Samen met 100 andere au pairs denk ik wel.

Bij de oriëntatie heb ik een hele aantal leuke meiden ontmoet. Uit verschillende landen. Duitsland, Brazilië, Mexico, Frankrijk, Oostenrijk. Ontzettende leuke meiden waar ik ook zeker vaker wat mee ga doen.

In ieder geval ik stap uit de trein en mijn trein had vertraging. Ja niet alleen in NL haha.

Ik was 20 min later dan gepland op het station. Ik ga de roltrap omhoog met twee grote en een kleine koffer. Een hele taak zal ik jullie zeggen. Poeh...
Ik lag nog net niet onder aan de roltrap haha

Boven aan de roltrop stonden mijn hostmom (Claire) en de andere au pair (Hannah) te wachten. Snel een knuffel want we moesten gelijk verder. We gingen namelijk naar de broadway musical Wicked.

We moesten vlug zijn want de show begon om 7 uur en we moesten mijn koffers nog ergens heen brengen voor beveiliging.

Snel rennen, gelukkig op tijd bij de show.
Het was een ongelooflijk mooie show.

Donderdag zijn we met de trein naar huis gegaan. Die dag hebben we niet meer veel gedaan want toen we thuis aankwamen was het al bijna tijd om te gaan slapen.

Vrijdag heb ik de andere 3 jongens leren kennen. We gingen ze namelijk ophalen van school. De jongste 2 kindjes had ik namelijk in NYC al ontmoet.

Het zijn allemaal ontzettend lieve kinderen. En de tweeling kan heel goed massages geven. Dat was zo heerlijk haha.

zaterdag een dagje vrij gehad en naar Georgetown geweest. en zondag ga ik naar target..

Wat een leuke week.


Kusjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 26 Aug. 2018
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 5715

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 September 2019

Au Pair in America

Landen bezocht: