Ik ben al op de helft. Bizar! - Reisverslag uit Arlington Village, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu Ik ben al op de helft. Bizar! - Reisverslag uit Arlington Village, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu

Ik ben al op de helft. Bizar!

Door: Judith Wuts

Blijf op de hoogte en volg Judith

28 Februari 2019 | Verenigde Staten, Arlington Village

Hallo,

Ja je leest het goed in de titel! Ik ben inmiddels al 6 maanden hier.
Hier in dit verhaaltje ga ik terugblikken op al het gaafs wat ik al heb mogen meemaken.

Ik moet even terug graven in mijn hoofd. Heb zoveel gereisd en gezien.
Het is lastig om de hoogtepunten te benoemen. Ik heb er zoveel.

- Mexico
- LA
- New Orleans
- Puerto Rico
- Disney World

Dit zijn toch wel de meest bijzondere reizen die ik heb gemaakt.
In deze afgelopen 6 maanden heb ik geleerd, gedaan en ben ik veranderd.

Het Amerikaanse leven is toch wel heel anders dan in Nederland. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Maar ik leer dingen die ik mee ga nemen in de toekomst en ik leer dingen waarbij ik denk dat ga ik dus nooit doen in de toekomst.

Bijvoorbeeld reizen met kinderen is heftig. Je apprecieert alleen reizen 10x meer. Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind maar het is vermoeiender. Alle reisjes die ik tot nu toe heb gemaakt waren ontzettend gaaf. Overal heb ik super leuke dingen gedaan. Natuurlijk zijn de reizen met de familie meer kind gericht dan mijn tripjes naar LA en New Orleans bijvoorbeeld.

Het is bizar om te denken dat ik al 6 maanden (een half jaar) al hier ben. De tijd gaat snel dus het voelt alsof ik langer hier ben maar ook weer niet. Ik ben al op de helft. Hoe kan dit zo snel zijn gebeurd.

Het voordeel was dat ik nooit geen heimwee heb gehad, natuurlijk heb ik wel eens slechte dagen dat ik familie om mij heen wil hebben. Maar geen heftige heimwee. Ik vind mijn leven hier in Amerika te leuk om na te denken over de mensen thuis.

Ik mag zoveel moois meemaken en ik zal ook zeker moeten afkicken van reizen als ik thuis kom. haha

Inmiddels ben ik al begonnen met het plannen van mijn reismaand die begint eind Augustus tot Eind September. Ik heb al een hele hoop leuke plannen.

Dit is het voor nu en ik hoop dat je het leuk vond om dit te lezen.

X Judith


  • 08 Maart 2019 - 20:02

    Mirjan :

    Super Judith, om te lezen hoe t met je gaat.
    Je hebt al zoveel gezien ongelooflijk.
    Geniet er maar van.
    Liefs mirjan xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 26 Aug. 2018
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 5701

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 September 2019

Au Pair in America

Landen bezocht: