De maand December! - Reisverslag uit Arlington Village, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu De maand December! - Reisverslag uit Arlington Village, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu

De maand December!

Door: Judith Wuts

Blijf op de hoogte en volg Judith

24 December 2018 | Verenigde Staten, Arlington Village

Hee allemaal,

Deze maand heb ik een hele hoop gedaan en gezien. In dit verhaal zal je het volgende lezen! Weekendje LA, Sinterklaas vieren, Cirque du Soleil Crystal show, Zoo lights, dag NYC, Holiday Party en Orlando.

30 November ben ik vertrokken naar LA. Ik ging op bezoek bij Gerrian mijn tante. Ik ben in LA geweest tot en met 2 December. We hebben behoorlijk wat gedaan in die 3 dagen. Griffith observatory, hollywood sign, hollywood, Santa Monica, Beverly hills, winkelen en ik ben naar yoga geweest.
Iedereen zegt altijd Santa Monica is ontzettend leuk en dat is het ook. Druk maar wel heel leuke sfeer. Het weekend dat ik daar was kon ik lekker zonder dikke winterjas rondlopen. In DC is het namelijk al best koud aan het worden en heb je wel een winterjas nodig.

Na dit ontzettend leuke weekend weg heb ik Paul (3,5) de schoen laten zetten voor Sinterklaas. Zonder het zingen want dat is nog een beetje lastig. De volgende ochtend had hij een lekker zakje pepernoten in de schoen.

7 December zijn we met het gezin naar de Capital One Arena geweest voor de Cirque du Soleil Crystal show. Dit is eigenlijk gewoon het circus op schaatsen. Dit was dan ook ontzettend gaaf. Achteruit salto’s op schaatsen en radslagen en vanalles.

Omdat in deze maand de kerst verlichting overal tevoorschijn komt, zijn we naar de dierentuin geweest. Zul je wel denken wat is daar dan te beleven in de avond?? Nou de dierentuin wordt ontzettend mooi versierd met allemaal kerstverlichting en een lasershow. Hier zijn wij 13 December heen geweest met het gezin. Ontzettend gezellig.

Verder doordeweeks heb ik veel playdates en gaan we regelmatig naar de Gymnastics.
Omdat ik elk weekend vrij heb en Lynn (duitse au pair) en in graag naar NYC wilde met kerst zijn wij 15 december lekker voor 1 dagje daar heen geweest. Waarom 1 dag?? Nou ik had de zondag wat gepland staan waardoor we maar 1 dag konden gaan. Maar dat was eigenlijk ook wel meer dan genoeg.

De dag erna had mijn hostgezin een Holiday Party georganiseerd voor de buurt. Ze hadden een aantal straten uitgenodigd en die konden langskomen voor eten en drinken.

Vrijdag de 21e was het zover ORLANDO!!!! Kinderen wat eerder van school gehaald en richting het vliegveld. Heerlijk op vakantie met kerst naar een plek waar het warmer is. De eerste dag gelijk naar bed want we kwamen laat in de avond aan. Zaterdag veel gezwommen in het hotel en op Zondag zijn we crocs gaan kopen voor de Kids en erna door naar Disney Springs. Dit is een groot gratis park met een heleboel dingem van Disney. Hier hebben we heerlijk gegeten in het T-Rex Cafe.
Erna nog door de disney winkels gewandeld en gekeken.

Vandaag de dag dat ik dit schrijf zijn we naar Discovery cove geweest. Ontzettend leuk, snorkelen met roggen en vissen. Zwemmen en door de lazy river. Verder konden we ook door een stukje wandelen waar je de vogels kon voeren en die landen dan op je arm.

Morgen is het Christmas day. De eerste keer dat ik het vier in Amerika en met warm weer. Waarschijnlijk gaan we op Christmas day naar aquatica. Dit kreeg je erbij als je naar discovery cove ging. Ontzettend leuk natuurlijk.

We blijven tot 27 december hier in Orlando. Erna ben ik 1 dag thuis en dan ga ik 29 December weer weg richting New Orleans met Demi (Nederlandse au pair).

Tot het volgende verhaaltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 26 Aug. 2018
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 5697

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 September 2019

Au Pair in America

Landen bezocht: