9 weken voorbij - Reisverslag uit Arlington Village, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu 9 weken voorbij - Reisverslag uit Arlington Village, Verenigde Staten van Judith W - WaarBenJij.nu

9 weken voorbij

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

29 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Arlington Village

Alweer 9 weken hier. Wat heb ik al veel meegemaakt.
We hebben de verjaardag van de nu 6 jarige Jack gevierd, we zijn naar Mexico Cancun geweest en gaan kamperen.

Zoals ik vertelde hebben we de verjaardag gevierd van Jack. Hij werd namelijk 6 jaar oud. Jack is een ontzettende Harry Potter fan. Daardoor had hij een Harry Potter taart, LEGO en had hij een goochelset gekregen.

12 oktober had ik een playdate en werd ik gebeld door mijn hostmom. Ze vertelde mij dat Mexico geboekt was voor de 20e tot de 25e oktober. Natuurlijk was ik super blij want wie wilt nu niet naar Cancun, Mexico.

De 20e samen met mijn Hostdad, -Mom, 2 jongste kinderen en Hannah onderweg naar het vliegveld. We moesten vroeg in de ochtend vertrekken dus iedereen was nog een beetje moe.

Bij het vliegveld aangekomen moesten we toch nog rennen omdat, het zo druk was.

Na een vlucht van 4 uur aangekomen in Cancun waar het 30 graden was. Heerlijk.

De eerste twee dagen hebben we niks gedaan. Gewoon lekker bij het hotel in het zwembad gespeeld met de kinderen en in de zee.

De derde dag zijn we naar het eiland Isla Mujeres geweest. Met de boot richting het eiland en daar zijn we naar het strand geweest, lekker gegeten en hebben we baby schildpadjes vast gehouden.

Sommige bewegen ontzettend veel. Je moet ze goed vasthouden.

Om bij het verblijf te komen van de schildpadden hebben we een golfkar gehuurd en zijn we er op die manier heen gereden.

De vierde dag zijn we richting Silvatico gegaan om Cenote's te bezoeken. Een cenote is een heel diep gat in de grond waar grondwater in zit. Hier kun je heerlijk in zwemmen of klif springen.

De vijfde dag zijn we weer lekker bij het hotel gebleven.
En de terug vlucht ging zoals gepland.

Thuis aangekomen ben ik gelijk naar bed gegaan. Ik was zo ontzettend moe dat ik rond 8/9 uur in bed lag.

De planning was dat we de vrijdag gelijk weer gingen kamperen. Alleen regende het zoveel die dag dat we zaterdag pas zijn gaan kamperen.
We zijn geweest kamperen in Prince William National Forest.

Als afsluiting van het weekend ben ik met Hannah nog geweest schaatsen. Dit was zo ontzettend leuk.

Hopelijk weten jullie weer wat meer van mijn leven hier!

Als jullie eens iets specifieks willen weten over mijn leven laat het weten. Ik vertel er graag over!

Kisses Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 26 Aug. 2018
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 5713

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2018 - 27 September 2019

Au Pair in America

Landen bezocht: